Kdy ukončujeme spolupráci

Na Učitelnici si zakládáme na kvalitě, důvěře a respektu k autorské práci. Všem autorům nabízíme podporu a zpětnou vazbu. Zároveň ale jasně stanovujeme hranice, jejichž opakované nebo závažné porušení znamená konec spolupráce. Tato pravidla jsou veřejná a platí pro všechny bez výjimky.

Spolupráci ukončíme, pokud:

🔴 Autor poruší autorská práva nebo se dopustí plagiátorství

  • přeloží cizojazyčný materiál bez vlastního obsahu

🔴 Opakovaně dodává materiály s vážnými chybami

  • chyby narušující použití ve výuce nebo znemožňující praktické použití materiálu
  • objevující se opakované a závažné reklamace, které ukazují na nedbalost nebo nízkou kvalitu práce autora na materiálu

🔴 Dlouhodobě neprokazuje odbornost a nereflektuje zpětnou vazbu

  • nereaguje na připomínky týmu Učitelnice a nereflektuje zpětnou vazbu
  • opakovaně tvoří obsah, který neodpovídá věku žáků nebo nemá didaktický smysl či dostatečnou přidanou hodnotu

🔴 Tvoří obsah v rozporu s hodnotami Učitelnice

  • používá stereotypy, tvoří materiály, které neodpovídají modernímu a respektujícímu přístupu ke vzdělávání

🔴 Nezvládnutá práce s umělou inteligencí

  • chybí osobní zkušenost a odborný pohled autora
  • v materiálu se objevují důkazy nedostatečné práce s obsahem generovaným AI (stopy AI promptů nebo generický, nevhodně použitý text)

🔴 Snahy o obcházení systému

  • autor úmyslně maže starší materiály a nahrává je znovu jen proto, aby se objevily mezi novinkami
  • takové jednání je neférové vůči ostatním autorům a zároveň poškozuje zákazníky, kteří si kvůli tomu mohou omylem zakoupit duplicitní obsah

🟡 Jednotlivé chyby se stát mohou – nejsme neomylní. Ale pokud se chyby opakují nebo jde o závažné porušení pravidel, chráníme jméno Učitelnice a spolupráci s autorem v takovém případě ukončujeme.

Pomohl vám tento článek?
😞
😐
🤩

Poslední aktualizace: August 6, 2021