Informování zákazníků o aktualizaci

Pokud v materiálu provedete výraznější změnu, je důležité o tom informovat zákazníky, kteří si jej už zakoupili.

Při nahrávání nového souboru se vám v editačním formuláři zobrazí políčko, kam můžete vepsat informace pro zákazníky o změně materiálu. Tam prosím napište jasně a konkrétně, co jste upravili – např.

  • „Opraveny výsledky na str. 4“
  • „Doplněno řešení ke všem úkolům“
  • „Přidán nový pracovní list – podzimní varianta“

Vyvarujte se obecných formulací jako „oprava chyb“ – ty zákazníkům nic neřeknou a mohou působit nedůvěryhodně.

Díky kvalitnímu popisu změn zákazník ví, zda je potřeba materiál znovu vytisknout, nebo zda se úpravy týkají pouze detailů.

Možnost aktualizace je ideální využít i ve chvíli, kdy chcete materiál graficky sjednotit nebo upravit jeho vizuální styl.

Pokud chcete materiál aktualizovat po stránce designu nebo jej rozšířit o navazující aktivity, je třeba vždy využít právě možnosti aktualizace a nepřidávat produkt jako nový.

❗️Vkládání totožného materiálu jako nového produktu pouze s upraveným vzhledem či mírně rozšířeným obsahem je zakázáno. Takové jednání může snadno způsobit, že by si nějaký zákazník mohl omylem zakoupit duplicitní obsah.

Pomohl vám tento článek?
😞
😐
🤩