Informování zákazníků o aktualizaci
Pokud v materiálu provedete výraznější změnu, je důležité o tom informovat zákazníky, kteří si jej už zakoupili.
Při nahrávání nového souboru se vám v editačním formuláři zobrazí políčko, kam můžete vepsat informace pro zákazníky o změně materiálu. Tam prosím napište jasně a konkrétně, co jste upravili – např.
- „Opraveny výsledky na str. 4“
- „Doplněno řešení ke všem úkolům“
- „Přidán nový pracovní list – podzimní varianta“
Vyvarujte se obecných formulací jako „oprava chyb“ – ty zákazníkům nic neřeknou a mohou působit nedůvěryhodně.
Díky kvalitnímu popisu změn zákazník ví, zda je potřeba materiál znovu vytisknout, nebo zda se úpravy týkají pouze detailů.
Možnost aktualizace je ideální využít i ve chvíli, kdy chcete materiál graficky sjednotit nebo upravit jeho vizuální styl.
Pokud chcete materiál aktualizovat po stránce designu nebo jej rozšířit o navazující aktivity, je třeba vždy využít právě možnosti aktualizace a nepřidávat produkt jako nový.
❗️Vkládání totožného materiálu jako nového produktu pouze s upraveným vzhledem či mírně rozšířeným obsahem je zakázáno. Takové jednání může snadno způsobit, že by si nějaký zákazník mohl omylem zakoupit duplicitní obsah.